About Us
VÄLKOMNA TILL Köpel
Välkommen till www.kopel.se – din ultimata destination för högkvalitativa elektronikkomponenter och smarta tillbehör! Vi strävar efter att erbjuda enastående produkter som förbättrar och förenklar din digitala livsstil.
Snabb leverans
Postnord erbjuder snabb och pålitlig leveranstjänst på bara 1-2 arbetsdagar för att säkerställa att dina paket och försändelser anländer i tid. Fast frakt 49kr och Fri leverans för beställningar över 1000 kr.
Shoppa nu. Betala med Klarna.
Köp det du älskar med Klarna. Det är precis som shopping ska vara – enkelt, säkert och roligt.Klarna använder en lång rad av förebyggande och övervakande system och processer för att skydda din information och förhindra olika typer av bedrägeriförsök.
Kundsupport 24/7
Vi erbjuder 24/7 ringastöd för kunder och potentiella kunder. Vårt team ger förstklassig kundservice och snabba lösningar på problem. Vi värderar kunder och är alltid tillgängliga för att hjälpa till. Kontakta oss när som helst.
Grattis
Tack för att du valt www.kopel.se för dina elektronikbehov. Vi ser fram emot att vara din pålitliga partner när det gäller att hålla dig uppkopplad och i framkant av tekniken!
Kontakt
Sara Elektronik AB
kontakta oss
Org.nr: 559473-2702
Address: Hyllie Allé 4, 21536 Malmö, Sverige
- Ringa: +46768846365
- e-post : kundtjanst@kopel.se
våra sociala medier
DE VANLIGASTE FRÅGORNA
HITTA SVARET PÅ DIN FRÅGA NEDANFÖR
I nedanstående rutor kan du hitta svar på nästan alla frågor du kan ha till oss. Om du inte hittar det svar du letar efter kan du självklart alltid ringa eller skriva till oss. Vi sitter alltid redo att hjälpa dig!
- Som privatkund kan du avbryta din beställning från ditt kundkonto så länge din order inte är bekräftad. Din order är bekräftad när du har fått orderbekräftelsen till din e-post och att den är klar för leverans. Du kan komma åt ditt kundkonto med din e-post och lösenord. Du kan få ett lösenord genom att klicka på länken ”glömt lösenord”. Du kan också avbryta din order genom att kontakta vår kundsupport.
- Du kan se din orderstatus i ditt kundcenter. Du kan logga in i ditt kundcenter i övre högra hörnet: Logga in.
- Under extraordinära perioder som t.ex. Black Friday, kan det förekomma förseningar.
- Du kan följa ditt paket genom Track & Trace-nummret som finns i din orderbekräftelse.
- Det kan gå upp till 24 timmar innan scanningar/uppdateringar är synliga på speditörens hemsida.
- Om varan inte har ankommit till tiden får du gärna kontakta speditören först.
- Ja, om du köper som privatperson så har du 14 dagars ångerrätt. Var uppmärksam på att du själv ska betala frakten tillbaka till Kopel. Vi kan tillhandahålla fraktsedlar som vanligtvis kostar 199 SEK.
- Varans pris fastslås när du trycker på beställningsknappen. Har det blivit en prisändring innan varan har sänts kan priset uppdateras genom att kontakta kundservice.
Varubrev 1-3 arbetsdagar, om möjligt levererad till postlåda/dörr, annars till serviceställe. Endast för order under 500 kr och vissa volym/viktmått. Ingen förvarning och begränsad spårning
Postombud 0-20kg 1-3 vardagar, leverans till valt ombud (storlek, innehåll och platsbrist kan förhindra leverans till ombud)
Flexleverans 0-20 kg Leverans till angiven adress.
Alla leveranser sker med Postnord och DB SCHENKER. Förväntad leveranstid är under normala förhållanden, se alltid aktuell status på hemsidan då leveranstiden förlängs i vissa perioder.